סמוטריץ' התפטר, צבי סוכות ייכנס לכנסת

    נתי קאליש No Comments on סמוטריץ' התפטר, צבי סוכות ייכנס לכנסת

    שר האוצר ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיש את התפטרותו ליו״ר הכנסת ח״כ אמיר אוחנה במסגרת החוק הנורבגי. במקומו ייכנס הבא בתור ברשימה, צבי סוכות מהיישוב יצהר

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסוף זה קרה: שר האוצר ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיש היום את התפטרותו ליו״ר הכנסת ח״כ אמיר אוחנה במסגרת החוק הנורבגי. במקומו ייכנס לכנסת, צבי סוכות מהיישוב יצהר.

    כזכור, סוכות, נבחר במקום החמישי ברשימת הציונות הדתית לכנסת, ולאחר האיחוד עם רשימתו של בן גביר, ולאחר שסמוטריץ שריין את אוהד טל במקומו של סוכות הוא לא נכנס לכנסת.

    לאחר הצגת הרשימה הסופית של הציונות הדתית, נמתחה ביקורת על סמוטריץ' בעקבות השריון, ונטען כי הוא פוגע בפריימריז הראשונים שנערכו במפלגה. סוכות מצידו, הגיב שהיחסים ביניהם תקינים.

    שר האוצר ח״כ סמוטריץ׳ אמר עם התפטרותו: "הכנסת יקרה מאד לליבי ואני מבטיח ליו״ר הכנסת ולאזרחי ישראל שאמשיך לכבד את הכנסת ואת חבריה ולהגיע לכנסת בכל הזדמנות".

    "אני מתפטר מהכנסת ואמשיך להקדיש את ימיי ולילותיי לעבודה למען אזרחי ישראל במשרד האוצר וכשר במשרד הביטחון. אני מבקש לאחל הצלחה גדולה לצבי סוכות שייכנס כחבר כנסת במפלגת הציונות הדתית. אין לי ספק שצבי יעשה חיל והמון המון טוב לעם ישראל ולמדינת ישראל יחד עם כל חברי הסיעה הטובה ביותר בכנסת" הוסיף שר האוצר סמוטריץ'.



    0 תגובות